top image

Campus Hill Hotel 5*


Lokacija Campus Hill Hotela:
Hotel Campus Hill 5* se nalazi u Alanji u regiji Kestel. Udaljen je 10 km od centra Alanje i 135 km od aerodroma u Antaliji. Hotel je udaljen 2 km od plaže. Nudi uslugu all inclusive (sve uključeno), otvoreni bufe - samoposluživanje, izbor više jela (švedski sto) za doručak, kasni doručak, ručak, večeru; popodnevna užina, kafa, kasna noćna užina, domaća alkoholna i bezalkoholna pića do 23:00, Snack restoran na plaži od 11:00h do 18:00h sa užinom, bezalkoholnim pićem i pivom. Hotelska privatna plaža, peščano-šljunkovita i delom kamenita, udaljena je 2000 m od hotela Campus Hill 5*. Ležaljke, suncobrani i peškiri se ne naplaćuju.

Smeštaj:
Hotel Campus Hill 5* ima ukupno 162 smeštajne jedinice:
Standardna soba (21 m2, jedna spavaća soba sa francuskim ležajem ili 2 singl ležaja+ sofa , kupatilo, max 3 osobe),
Suit sobe (45 m2, 1 spavaća soba i 1 dnevna soba, kupatilo, max 3 osobe).
Sve sobe hotela Campus Hill 5* imaju: kupatilo sa tuš kabinom, fen, split klimu, direktnu telefonsku liniju, mini bar ( uz doplatu), sef (uz doplatu), SAT TV i muzičke kanale, WI FI internet, pločice, balkon.

Usluga:
All inclusive (sve uključeno), otvoreni bufe - samoposluživanje, izbor više jela (švedski sto) za doručak, kasni doručak, ručak, večeru; popodnevna užina, kafa, kasna noćna užina, domaća alkoholna i bezalkoholna pića do 23:00, Snack restoran na plaži od 11:00h do 18:00h sa užinom, bezalkoholnim pićem i pivom.
AI koncept hotela Campus Hill 5* ne uključuje: uvozna pića, specijalna vina, sveže voćne sokove, flaširana pića, sobnu uslugu, svo piće u disko klubu, A'la Carte restoran.

Sadržaj:
Glavni restoran sa uslugom na bazi otvorenog bufe-a, A'la Carte restoran, snek bar na plaži, bar pored bazena.
Posebno se plaća prema pravilima hotela Campus Hill 5*: usluga lekara, usluga pranja veša i hemijsko čišćenje, telefon, fax, prodavnice, rent-a-car. Wi Fi je besplatan u celom hotelu.

Plaža:
Hotelska privatna plaža, peščano-šljunkovita i delom kamenita, udaljena je 2000 m od hotela Campus Hill 5*. Ležaljke, suncobrani i peškiri se ne naplaćuju. Postoji besplatan šatl bus do plaže. Zamena peškira za plažu je uz doplatu.

Sport i zabava:
Otvoreni i zatvoreni bazeni, tobogani, fitnes centar, tursko kupatilo, sauna, parno kupatilo, odbojka na plaži, stoni tenis, lagani zabavni programi.
Posebno se plaća prema pravilima hotela Campus Hill 5*: sportovi na vodi, masaža.



Zbog promenljivosti cena na tržištu, da bi ste dobili najpovoljniju, detaljnu i tačnu cenu, molimo Vas da nas kontaktirate putem chat-a, mail-a ili telefona...


CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
- Avio prevoz na relaciji Beograd–Antalija (čarter let avio kompanije Air Serbia, turistička klasa) - dozvoljeni prtljag do 23 kg po osobi i ručni do 8 kg;
- Aerodromske takse: Cene takse je podložna promeni, u slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja;
- Uslugu smeštaja na destinaciji na bazi izabrane usluge i termina prema broju noćenja;
- Transfer grupni od aerodroma do hotela i od hotela do aerodroma;
- Usluge predstavnika organizatora putovanja ili ino-partnera, pružaoca usluga na destinaciji na srpskom;
- YQ taksu - trenutnu nadoknadu za gorivo, definisanom ugovorom sa avio prevoznikom. Cene takse je podložna promeni, i u slučaju novog povećanja cena goriva pa samim tim i taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje kao i osiguranje od otkaza aranžmana (možete kupiti najkasnije 3 dana od datuma rezervacije);
- Troškove fakultativnih izleta;
- Ostale individualne i nepomenute troškove;

NAPOMENE:
- Popusti za decu se primenjuju samo u pratnji dve punoplatežne osobe u istoj sobi.
- Deca do 1,99 god, ne plaćaju avio kartu i nemaju sedište u avionu, nemaju sedište u autobusu, ni ležaj u hotelu.
-Krevetac za bebe je na upit i kod pojedinih hotela se plaća; mora se obavezno naglasiti upit, prilikom rezervacije.
- Cena za 1/1 sobu - radi se isključivo na upit.
- U slučaju promene putnika a kada je u pitanju rani booking, hotel nije u obavezi da potvrdi istu cenu već zadržavapravo postupanja po trenutnim cenama.
- Svi hoteli iz rezervacionog sistema su na upit


Cene su izražene u EUR. Plaćanje se vrši isključivo u dinaraskoj protivvrednosti prema srednjem kursu NBS na dan uplate. Ukoliko rezervacija nije uplaćena u celosti, ostatak duga se izražava u EUR i plaća prema srednjem kursu NBS na dan uplate. U slučaju poremećaja cena na tržištu roba i usluga, Organizator putovanja zadržava pravo korigovanja cena ostatka duga putnika.

- Prilikom rezervacije se uplaćuje 40% od ukupne cene sa realizacijom u tom trenutku, ostatak do 21 dan pre početka putovanja (ukoliko hotelskom politikom nije drugačije precizirano). Ukoliko putnik u predviđenom roku ne izvrši uplatuu celosti, Organizator putovanja podrazumeva da je putnik odustao od putovanja, vrši se storniranje rezervacije i uplaćen iznos koristi za naplatu pričinjenih troškova.

Uplata se vrši na sledeće načine:
- Gotovinski u agenciji Time Travel
- Preko računa uz profakturu izdatu od agencije Time Travel
- Cena za “Rani Buking “je važeća (po uslovima hotela) samo uz uplatu od 40%-100% od cene aranžmana kod većine hotela. U slučaju otkaza aranžmana uplaćenih po ceni za “Rani Buking”, akontacija je nepovratna.


Avionski - Direktni čarter letovi iz Beograda i Niša.

- Direktni avio čarter letovi organizovani iz Beograda i Niša.
- Direktan čarter let do aerodroma u Antaliji (Antalya Airport Airport).
- Informacije o tačnom vremenu polaska Agencija dostvalja putnicima dan-dva pre početka putovanja.


Državljanima Republike Srbije nije potrebna viza za ulazak u Tursku do 90 dana u periodu od 6 meseci računajući od prvog dana prvog ulaska. Putnici moraju da imaju PASOŠ R. SRBIJE KOJI JE VALIDAN NAJMANJE 6 MESECi nakon planiranog datuma povratka iz Turske. Pasoš takođe ne sme da bude stariji od 10 godina. Bezvizni režim se ne odnosi na nosioce pasoša R. Srbije koje je izdalo MUP RSKoordinaciona uprava. Putnici koji nisu državljani Srbije obavezni su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju. Za decu koja putuju sa 1 roditeljem, potrebna je overena kod notara pismena saglasnost drugog roditelja za izlazak iz zemlje. U slučaju trećih lica, potrebna je saglasnost oba roditelja.
AERODROMSKE TAKSE I AVIO KOMPANIJSKE TAKSE su podložne promenama i plaćaju se najkasnije 21 dan pre polaska u agenciji prilikom uplate putovanja u dinarskoj protivvrednosti po po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate i ne mogu se platiti u ratama niti karticom.
BROJ DANA ARANŽMANA:
Cena aranžmana se obračunava po broju ostvarenih noćenja. Jedan hotelski dan kao i rezervisane usluge obračunaju se od 15:00 časova datuma početka putovanja do 10:00 časova poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica leta, na koje agencija ne može uticati) gost uđe u hotel. Kao početak aranžmana računa se trenutak sastanka na aerodromu, dva sata pre poletanja aviona iz Beograda, a kao kraj aranžmana sletanje u Beograd. U slučaju rane jutarnje satnice povratnog leta, odnosno u slučaju kada zbog ranog transfera putnik ne može iskoristiti uslugu doručka u hotelu, putnik treba veče pre povratka najaviti odnosno zatražiti lunch paket za ujutru.
PODACI O PREVOZNOM SREDSTVU:
Obaveštenje putem e-maila ili sms-a Vam dostavljamo najkasnije 24h pred put. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju. Avio prevoznik je Air Srbija. Po putniku je dozvoljeno nošenje 1 komada prtljaga do 23kg težine kao i 1 komad ručnog prtljaga do 8 kg koji odgovara standardu. Ne mogu se sabirati kilogrami, tako da dve osobe koje putuju zajedno, ne mogu predati 1 kofer preko 23 kg. Napominjemo da se svaki dodatni kilogram naplaćuje po važećoj tarifi avio prevoznika u momentu putovanja a koja je podložna
promeni. Deca mlađa od 2 godine (bebe) imaju pravo na 10 kg prtljaga za predaju kao i odrasli, ali nemaju pravo na ručni osim kolica kišobran koja predaju na ulasku u avion stjuardesi.
- Let Beograd – Antalija (AYT) traje oko 1h i 50 min. Od momenta predaje prtljaga, brigu o putnicima preuzima služba aerodroma i avio kompanije a gost je dužan ponašati se po dobijenim instrukcijama. U slučaju kašnjenja aviona (na koju Agencija nema uticaja I koja zavisi od stanja na aerodromima u Beogradu, destinaciji putovanja i drugim faktorima vezanim za plan leta kroz druge zemlje), putnik će sve zvanične informacije o novom vremenu polaska dobiti isključivo od službe Aerodroma Nikola Tesla. Poslednjeg dana boravka na destinaciji, moguće je da povratak aviona u Beograd zbog kašnjenja započne ili se završi posle ponoćnih sati dana koji je objavljen kao poslednji dan boravka. Raspored sedenja u avionu odredjuje aerodromska služba. Spojena mesta nisu zagarantovana putnicima koji prtljag predaju medjuposlednjima ili kasne na let.
PODACI O SMEŠTAJNIM OBJEKTIMA:
Smeštajni objekti iz naše ponude su kategorizovani po zakonima zemlje u koju putujete. Shodno ugovoru sa ino partnerom organizator navodi kategorije u skladu sa zakonima zemlje u kojoj se objekat nalazi. Smeštaj u objektima je u standardnim dvokrevetnim sobama 1/2 ili dbl ili std. (standardna soba podrazumeva kvalitet koji zadovoljava boravak za 2 osobe u sobi na standardnim razdvojenim krevetima ili bračnom ležaju). Treća, četrvrta, peta odrasla osoba i deca po pravilu koriste pomoćni ležaj koji može biti manji u odnosu na standardni, metalni krevet na rasklapanje ili fotelja što se može odraziti na komfor putnika. Doplata za jednokrevetnu sobu iznosi od 60% do 100% u zavisnosti od pravila hotela, fisksnog zakupa apartmana i sl. I isključivo je na upit. Organizator putovanja ne može biti odgovoran ukoliko usled nedovoljnog broja gostiju u hotelu, način usluge ishrane bude promenjen (umesto švedskog stola-serviranje menija). Ukoliko jedan od sadržaja hotela nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, organizator putovanja ne snosi odgovornost za isto. Posebni zahtevi gostiju kao što su spratnost, pogled na more ili bazen ukoliko već ne postoje kao doplatne kategorije, se prosleđuju hotelu kao napomena/molba uz rezervaciju. Prilikom potvrde rezervacije, hotel ne potvrđuje istovremeno I molbu/napomenu, već na dan dolaska gostiju, ukoliko postoji raspoloživost za traženo, izlazi u susret... Sve navedene usluge ili sadržaji hotela samo označavaju da ih hotel poseduje ali ne I da su besplatni, sem ako je iričito navedeno tako: FREE ili BESPLATNO (klima, sef, fitness, masaža, sauna, sportski tereni…) Besplatan internet ili oznaka WIFI ne podrazumeva jak signal ili brz internet u svim delovima hotela. Internet može biti sporiji u određenim delovima hotela kao I u određeno doba dana. Ukoliko se klima posebno plaća u hotelu, potrebno je naglasiti u agenciji da želite sobu koja ima mogućnost doplate za klimu, koju plaćate na licu mesta, jer postoji mogućnost da je broj takvih soba u hotelu ograničen. U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (standard sobe, superior sobe, lux sobe, studija, apartmana, family sobe...). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš kada ili kada i sl...) Dress code/pravila oblačenja (većina hotela, a naročito hoteli viših kategorija 4* i 5* imaju obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično večera. Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama). Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Opis AI usluge nalazi se na našem website. Ukoliko ga ne možete naći, molimo Vas da nas kontaktirate kako bi smo Vam ga prosledili ili uručili direktno. Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takodje se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl.) Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadlezni inspekcijski organi. Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere I šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom stanju. Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. Organizator će proslediti zahteve i želje putnika hotelu, ali nije umogućnosti da garantuje za iste. Gost preuzima brigu čuvanja prtljaga tokom celog putovanja i vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove, a vrednosti ne ostavljate u sobi. Putnik je u obavezi da prilikom prijavljivanja za put navede puno ime I prezime, tačno kako stoji u pasošu, a naročito skrećemo pažnju da putnici koji imaju slovo Đ ili DJ u imenu ili prezimenu provere da li je isto tako napisano u ugovoru o putovanju.(posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl.). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima. Kod ostvarivanje popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta na dan povratka sa putovanja i obavezno treba dostaviti agenciji fotokopiju pasoša za dete. Za sve ove slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku. Naša je preporuka da putnik poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje pokriva Covid-19 i može se kupiti kod nas u agenciji do polaska na put, kao i osiguranje od otkaza aranžmana, NAJKASNIJE 3 dana od pravljenja rezervacije. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina….), kao i međunarodno putno osiguranje. Ulazak u sobe je zvanično posle 14h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba. Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 12h. Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket aranžmana, transfer od aerodroma do hotela na dolasku i od hotela do aerodroma na povratku autobusom, minibusom ili taksijem će se često obavljati bez predstavnika agencije u vozilu. Putnici imaju predstavnika agencije na destinaciji na srpskom jeziku koji će im održati info sastanak u hotelu, i biti na raspolaganju za potrebne informacije vezane za boravak i povratak, a na aerodromu će uvek biti predstavnik na engleskom jeziku koji dočekuje i prati grupe. Putnici će najvažnije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo. Prilikom transfera do hotela, koji se nalaze u gradskim zonama, moguće je da autobus ne može da ostavi putnike ispred samog hotela, već na najbližem mogućem mestu. Transfer se takodje može obaviti i sa više prevoznih sredstava tako da je moguće da u nekom ne bude prisutan predstavnik agencije. Rezervacije većine hotela se rade na UPIT i rezervacije se potvrđuju u roku od najviše 3 radna dana. Dnevno se dobijaju ažurirane liste od hotela koje nam prikazuju izveštaj o zauzetim kapacitetima. Ipak, ukoliko vam se slučajno ne potvrdi rezervacija za traženi hotel u traženom terminu, nudimo vam drugi hotel ili drugi termin ili vam vraćamo vaš novac u roku od 48 sati. Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora. Putnik je obavezan bez odlaganja na licu mesta opravdani prigovor saopšti lokalnom predstavniku Organizatora, a u hitnim slučajevima ako ovaj nije trenutno dostupan, neposrednom pružaocu usluge (npr. prevozniku, hotelijeru i dr.). Za prigovore, pritužbe reklamacije, pomoć i hitne slučajeve putnik može kontaktirati organizatora. Putnik je u obavezi da dobronamerno sarađuje i strpljivo sačeka da se opravdana reklamacija na licu mesta otkloni u primerenom roku i prihvati ponuđeno rešenje koje odgovara ugovorenoj usluzi. Ako uzrok reklamacije nije otklonjen na licu mesta, putnik sa predstavnikom Organizatora, o tome sastavlja pisanu potvrdu u dva primerka koju obe strane sačinjavaju i potpisuju. Putnik zadržava jedan primerak ove potvrde. Ako je uzrok reklamacije otklonjen na licu mesta, putnik je obavezan potpisati potvrdu o istom, a u suprotnom činjenica da je nastavio korišćnje adekvatnog alternativnog rešenja smatra se da je Program u celosti izvršen. Organizator putovanja Fibula poseduje licencu OTP 100/21, kategorija licence A, izdata od strane Registra turizma koji vodi Agencija za privredne registre R Srbije. Ovlašćeni subagent Time Travel. Lokalni predstavnici nemaju pravo da priznaju bilo kakve zahteve za naknadu, već isključivo Organizator. Procedura pravljenja rezervacije: Putnik uplaćuje akontaciju turističkoj agenciji, koja šalje najavu organizatoru /agentu/hotelu. Po dobijanju pismene potvrde od strane organizatora/agenta/hotela, rezervacija je konačno potvrđena. U slučaju da hotel ne može da potvrdi rezervaciju u željenom terminu, putniku se nude alternative (drugi termini, hoteli...) U slučaju da putnik ne prihvata ni jednu od ponuđenih opcija, uplaćeni iznos se vraća u roku od 5 dana. Kod hotela koji su u fiksnom zakupu od strane organizatora, rezervacija se može odmah potvrditi. Za većinu hotela koji su u alotmanskom zakupu smatra se da su raspoloživi 99% do 7 dana pred polazak, ukoliko nije obustavljena prodaja (stop sale). Postoji mogućnost da na destinaciji dođe do određenih promena u protokolu na aerodromima, u hotelima (spa, bazen, sportske aktivnosti, recepcija, restoran, način usluživanja u restorana, čišćenja soba, zamena peškira i posteljine...), u restoranima, na plažama, zbog preduzetih higijenskih mera, a sve u cilju bezbednosti putnika.


Prvi dan – PUTOVANJE I TRANSFER:
Putnici treba da budu na aerodromu “Nikola Tesla” u Beogradu kod šaltera za check-in, gde se prijavljuju sami za let i predaju prtljag 2,5 sata pre zvanično objavljenog vremena leta kada i započinje paket aranžman. Prolazite pasošku i carinsku kontrolu i pratite broj izlaza (gate) i vreme za ukrcavanje. Let do Antalije traje oko 1h i 50 min. Po sletanju, pristupate šalterima za pasošku kontrolu, zatim podižete predati prtljag. Transfer do hotela. Po dolasku u hotel, prijavljujete se na recepciji hotela, tako što predajete vaš vaučer i popunjavate hotelski formular sa osnovnim podacima.
Raspored soba vrši isključivo recepcija. Info sastanak sa predstavnikom ćete imati u zakazano vreme koje dobijate u koverti sa ostalim informacijama i brojem telefona predstavnika na destinaciji.

Drugi do pretposlednji dan: BORAVAK na bazi uplaćene usluge:
Mogućnost odlaska na fakulatativne izlete u organizaciji našeg lokalnog partnera. Obaveštenje o zakazanom vremenu transfera na aerodrom i vremenu leta za povratak u Srbiju dobijate 1 dan pre povratka putem poruke na recepciji vašeg hotela, oglasnoj tabli ili putemporuke od našeg predstavnika.

Poslednji dan – TRANSFER I PUTOVANJE:
Odjavljivanje iz hotela/apartmana (oko 10h, a najkasnije do 11h ). Slobodno vreme do dolaska transfera koji dolazi po vas u zakazano vreme i prevozi vas na aerodrom u Antaliji. Odlazite do šaltera za check-in i prijavljujete se za put i predajete prtljag. Prolazite pasošku i carinsku kontrolu i pratite broj izlaza (gate) i vreme za ukrcavanje. Let za Beograd. Po sletanju na aerodrom u Beogradu, završava se Vaš program putovanja.



 

 

 

 




Obaveštenje: Sve informacije na sajtu turističke agencije Time Travel su informativnog karaktera. U cilju potpune pouzdanosti molimo Vas da informacije proverite direktno u agenciji. Turistička agencija nastupa kao posrednik u prodaji aranžmana. Hvala na razumevanju.

Letovanje Leto More Autobusom Akcija Aranžmani Ponuda Povoljno Popusti Last First Minute Sajamski Popust Odmor Obilasci Destinacija Jeftino Cena Izlet Putovanje Vikend Putovanje Metropola Evropski Grad Zimovanje Skijanje Wellness Spa Dalake Destinacije Avionom Aktuelne Ponude 2024